بیمه اقامت ترکیه

کسانی که به فکر اخذ اقامت ترکیه هستند یکی از مهم ترین و اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که خودتان را بیمه سلامت یا همان بیمه درمانی نمایید، فرقی نمیکند که چه نوع اقامتی میخواهید بگیرید، اقامت دانشجویی، تمدید اقامت توریستی، اقامت از طریق خرید خانه، اقامت از طریق ثبت شرکت همه نیاز به این دارد که قبل از هر کاری خودتان را بیمه نمایید. مدت زمان بیمه شما دقیقا به اینکه اقامت چند ساله میخواهید بستگی دارد. برای مثال اگر درخواست اقامت یک ساله دارید باید بیمه یک ساله ترکیه را خریداری نمایید. اگر درخواست اقامت دوساله دارید باید بیمه تان را نیز دو ساله خریداری نمایید. در ترکیه شرکت های بیمه ی بسیاری وجود دارد که این کار را برای شما انجام خواهند داد اما ما در این بخش میخواهیم به بیمه هایی که قیمت مناسبی دارند و شما به راحتی می توانید این بیمه ها را خریداری نمایید، اشاره کنیم. پس تا آخر با ما همراه باشید و اگر نیاز به مشاوره برای خرید بیمه در ترکیه دارید می توانید با پشتیبانی سایت آتلاز در ارتباط باشید تا با توجه به شرایط و نوع اقامت شما بهترین بیمه و ارزان ترین بیمه به شما معرفی گردد.

انواع بیمه درمانی در ترکیه

در این بخش می خواهیم انواع بیمه درمانی در ترکیه را به شما معرفی کنیم، اگر بخواهیم دسته بندی کنید بیمه های سلامت ترکیه دو دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شوند، بیمه ای که ما برای اقامت نیاز داریم بیمه خصوصی می باشد.

بیمه اقامت ترکیه

بیمه اقامت ترکیه یا همان بیمه خصوصی که به آن در ترکی özel sigorta می گویند می باشد. شرکت های خصوصی زیادی در ترکیه وجود دارد که هر کدام تعرفه ها و پوشش خاص خود را دارند. ولی در مجموع همگی آنها در یک سطح می باشند و تقریبا می توان گفت که بیمه ی خصوصی که مزایای بیشتری نسبت به دیگری داشته باشد وجود ندارد. اگر شرکت یا شخصی ادعا کرد که پوشش این بیمه نسبت به بیمه های خصوصی دیگر فرق دارد ادعای کذبی است، با این ادعا می خواهند از شما هزینه ی بیشتری دریافت کنند. پس با خیال راحت بیمه ی خصوصی که قیمت پایین تری دارد را می توانید انتخاب کنید.

بیمه دانشجویی ترکیه

بیمه دانشجویی ترکیه دانشجویان زمانی که کارهای ثبت نام خود را انجام دادند و برگه دانشجویی یا همان öğrenci belge خود را از دانشگاه دریافت کردند می توانند خود را بیمه کنند اما از زمان ثبت نام تا سه ماه مهلت دارند که مدارک خود را به اداره بیمه تحویل دهند، این بیمه، بیمه درمانی کامل است و تمامی هزینه های درمانی شما را پوشش خواهد داد. هزینه بیمه دانشجویی ترکیه ماهانه 500 لیر می باشد که بسته به سن دانشجو متغییر می باشد. نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که قبل از اینکه شما بیمه شوید از شما تست سلامت نیز گرفته می شود و در صورتی که بیماری خاصی داشته باشید آن بیماری را بیمه پوشش نخواهد داد. این بیمه همان بیمه SGK می باشد.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: